SE 200.02 MEC – Rozloženie síl na visutom moste
- meranie síl závesného lana na a
- nezaťažený visutý most
- zaťažený visutý most
- meranie podporných síl v závislosti od zaťaženia na visutom moste
- účinok pohybujúceho sa nákladu
- správanie visutého mosta s pevnou alebo pružnou vozovkou
- príslušenstvo MEC Line je možné modulárne kombinovať pre nastavenie a rozšírenie experimentov
- E-Learningový kurz so základnými znalosťami a podrobnou prezentáciou postupu experimentu a pútavých animácií
- zaručil úspech pri učení prostredníctvom digitálnych pracovných listov v GUNT Media Center
1 visutý most
1 podpora (pomoc pri nastavovaní, na tarovanie)
1 softvér GUNT
1 sada inštruktážneho materiálu
1 online prístup do GUNT Media Center
1 úložný systém s penovou vložkou
- bezdrôtové nastavenie visutého mosta spolu s inteligentným príslušenstvom umožňujúcim komunikáciu
- experimenty s pevnou alebo flexibilnou vozovkou
- click system pre jednoduché nastavenie a rekonfiguráciu
- automatická identifikácia v softvéri GUNT a priradenie voliteľných záťaží
požadovaný
SE 200 MEC – digitálny a inteligentný rám
2x
SE 200.21 MEC - Podpora
voliteľné
max. 11
SE 200,25 MEC - Záťaž
max. 3
SE 200,26 MEC - Rozložené zaťaženie
Visuté mosty pozostávajú z previsnutých závesných káblov, ku ktorým je pripevnený chodník alebo vozovka. Používajú sa na preklenutie veľkých vzdialeností.
SE 200.02 v kombinácii s ďalším príslušenstvom radu MEC umožňuje inteligentné, digitálne podporované experimentálne nastavenie visutého mosta. Experiment zahŕňa visutý most so závesmi a vodorovnú vozovku. Podpery a záťaže sú dostupné ako inteligentné príslušenstvo. Experimentálne usporiadanie je umiestnené v montážnom ráme SE 200. Montážny rám z nehrdzavejúcej ocele poskytuje priamy a bezdrôtový prenos dát a napájanie inteligentných komponentov. Zacvakávací systém zaisťuje, že komponenty ľahko zapadnú na miesto.
Náklad môže byť umiestnený na každej z jedenástich pozícií na vozovke. Kombináciou viacerých zaťažovacích prvkov je možné generovať rozložené zaťaženie alebo použiť prefabrikované rozložené zaťaženie. Je tiež možné skúmať pohybujúce sa zaťaženie.
Vozovka je flexibilná a môže zaujať tuhé správanie pomocou tyčí. V experimentoch sa merajú sily na podperách a zaťaženia a zobrazujú sa ako nameraná hodnota priamo na inteligentných komponentoch aj v softvéri GUNT . Presná poloha nákladov na vozovke sa zaznamenáva pomocou binárneho kódu (Gray kód). Softvér GUNT identifikuje polohu a umiestnenie aplikovaného zaťaženia a dynamicky reaguje na zmeny. Uhol pôsobenia síl je zobrazený priamo na závesnom lanku. Sily závesného lana na podperách sú vypočítané a tiež zobrazené v softvéri GUNT . Namerané hodnoty sa analyzujú v reálnom čase.
Podpera pre mostík ako pomôcka pri nastavovaní a pri tarovaní závaží uľahčuje manipuláciu s jednotkou. Všetky komponenty sú prehľadne usporiadané a dobre chránené v úložnom systéme.
Objednávacie číslo: 022.20002
Špecifikácia
- meranie podperných síl na visutom moste pri rôznych zaťaženiach
- flexibilná vozovka môže byť vystužená kovovými tyčami
- zobrazenie uhla pôsobenia sily priamo na závesnom lanku
- automatická identifikácia a presné zisťovanie polohy nákladu na vozovke pomocou binárneho kódu (Gray kód)
- nastavenie celého usporiadania experimentu v montážnom ráme SE 200
- klikací systém pre jednoduché, rýchle experimentálne nastavenie bez kabeláže
- podpera pre mostík slúži ako pomôcka na nastavenie a na tarovanie závaží
- dodatočné záťaže dostupné ako príslušenstvo
- zobrazenie nameraných hodnôt a vizuálne zobrazenie síl v softvéri GUNT
- Softvér GUNT cez USB pod Windows 10
- digitálny multimediálny učebný materiál online v GUNT Media Center: E-Learningový kurz, pracovné listy
Technické dáta
Mostné úseky
- 11 kusov
- každý 1 držiak na umiestnenie nákladu
Dĺžka vozovky: 658 mm
Vystuženie vozovky: 2 tyče z nehrdzavejúcej ocele
Podpera pre mostík: DxŠxV: 672x110x167mm
Rozmery a hmotnosť
DxŠxV: 800x600x200mm (úložný systém)
Hmotnosť: cca. 19 kg (celkovo)
Vyžaduje sa pre prevádzku
Príslušenstvo zo série GUNT MEC Line, odporúčané PC s Windows