Vyberte stranu

CT 110 Testovací panel pre jednovalcové motory s výkonom 7,5 kW

CT 110 Testovací panel pre jednovalcové motory s výkonom 7,5 kW

Na obrázku je CT 110 s CT 100.22

Na obrázku je CT 110 s CT 100.22

  • riadiaca a zaťažovacia jednotka pre jednovalcové spaľovacie motory do 7,5kW
  • asynchrónny motor používaný ako záťažová jednotka, aj ako štartovací motor
  • základová doska s izoláciou proti vibráciám pre upevnenie motora
  • v spojení s motorom ( CT 100.20CT 100.23 )
    • vykresľovanie kriviek krútiaceho momentu a výkonu
    • stanovenie špecifickej spotreby paliva
    • stanovenie objemovej účinnosti a lambda (pomer paliva a vzduchu)
    • určenie trecieho výkonu motora (v pasívnom režime)

1 testovací stojan (bez CT 100,22)
1 sada nástrojov
1 sada príslušenstva
1 softvér GUNT + kábel USB
1 sada inštruktážneho materiálu

požadovaný

motory
CT 100.20 Štvortaktný benzínový motor pre CT 110
alebo
CT 100.21 Dvojtaktný benzínový motor pre CT 110
alebo
CT 100.22 Štvortaktný dieselový motor pre CT 110
alebo
CT 100.23 Vodou chladený štvortaktný dieselový motor pre CT 110

voliteľné

pre diaľkové vzdelávanie
GU 100 Web Access Box
s
Softvér CT 110W Web Access

Indikačný systém
CT 100.13 Elektronický systém indikácie motora pre CT 110
s
CT 100.14 Prevodník tlaku pre CT 100.20
alebo
CT 100.17 Prevodník tlaku pre CT 100.21
alebo
CT 100.16 Prevodník tlaku pre CT 100.22
alebo
CT 100.15 Prevodník tlaku pre CT 100.23
Analýza výfukových plynov
CT 159.02 Jednotka na analýzu výfukových plynov
CT 100.11 Kalorimeter výfukových plynov pre CT 110

Tento testovací stojan meria výkon spaľovacích motorov s výkonom až 7,5 kW. Kompletný testovací stojan pozostáva z dvoch hlavných prvkov: CT 110 ako riadiacej a záťažovej jednotky a výberu motora: štvortaktný benzínový motor ( CT 100.20 ), dvojtaktný benzínový motor ( CT 100.21 ) a dva štvortaktné dieselové motory motory ( CT 100.22 , vzduchom chladené s priamym vstrekovaním; CT 100.23 , vodou chladené s nepriamym vstrekovaním).

Hlavnou funkciou CT 110 je poskytnúť požadovaný brzdný výkon. Brzdová jednotka je vzduchom chladený asynchrónny motor s jednotkou rekuperácie energie. Krútiaci moment a otáčky sú generované prostredníctvom frekvenčného meniča. Rekuperácia energie brzdenia do systému zabezpečuje vysoko energeticky efektívnu prevádzku testovacieho zariadenia. Krútiaci moment sa meria pomocou závesnej brzdovej jednotky a snímača sily.

Motor je namontovaný na vibračne izolovanej základnej doske a pripojený k asynchrónnemu motoru. Hmotnosť základnej dosky v spojení s mäkkou podperou ložísk zaisťuje veľmi hladký chod skúšobného zariadenia.

Na spustenie motora sa spočiatku používa asynchrónny motor. Hneď ako motor beží, asynchrónny motor a jednotka na rekuperáciu energie pôsobia ako brzdná jednotka na aplikovanie záťaže na motor. Brzdná sila sa vracia späť do elektrického systému. V pasívnom režime motora sa asynchrónny motor používa aj na určenie trecieho výkonu motora.

Spodná časť mobilného rámu obsahuje palivové nádrže a stabilizačnú nádrž pre nasávaný vzduch.

Spotreba vzduchu sa meria pomocou meracej trysky. Spotreba paliva sa meria pomocou hladiny vo zvislom potrubí.

Rozvádzač obsahuje digitálne ukazovatele rýchlosti, krútiaceho momentu a teplôt. Tlakomery ukazujú podtlak nasávania a spotrebu vzduchu. Namerané hodnoty sa prenášajú priamo do PC cez USB . Softvér na zber údajov je súčasťou dodávky.

Špecifikácia
  1. riadiaca a zaťažovacia jednotka pre pripravené jednovalcové motory (dvojtaktné a štvortaktné) s maximálnym výkonom 7,5 kW
  2. asynchrónny motor s jednotkou rekuperácie energie ako brzda vytvára zaťaženie motora
  3. motor naštartovaný a experimentuje v pasívnom režime s asynchrónnym motorom
  4. prenos sily z motora na brzdu pomocou elastickej zubovej spojky
  5. základová doska s izoláciou proti vibráciám pre upevnenie motora
  6. stabilizačná nádrž na nasávaný vzduch
  7. potenciometer pre plynulé nastavenie brzdného momentu
  8. potenciometer pre plynulé nastavenie rýchlosti brzdenia
  9. meranie a zobrazenie krútiaceho momentu, teploty vzduchu, množstva nasávaného vzduchu, podtlaku nasávania, rýchlosti, spotreby paliva, teploty paliva
  10. zobrazenie nameraných hodnôt motora: teplota výfukových plynov a teplota chladiacej vody
  11. Softvér GUNT na zber dát cez USB pod Windows 10
Technické dáta

Asynchrónny motor ako brzda

  • výstupný výkon: cca. 7,5 kW pri 290 0 min -1


Meracie rozsahy
  • krútiaci moment: -50…50Nm
  • teplota: 0…900°C
  • rýchlosť: 0…5000 min -1
  • spotreba paliva: 50 cm 3 /min
  • sací tlak motora: -400…0 mbar
  • spotreba vzduchu: 0…690L/h

400V, 50Hz, 3 fázy
400 V, 60 Hz, 3 fázy, 230 V, 60 Hz, 3 fázy
UL/CSA voliteľné

Rozmery a hmotnosť

DxŠxV: 1450x850x1880 mm
Hmotnosť: cca. 245 kg

Vyžaduje sa pre prevádzku

vetranie, vedenie výfukových plynov
Odporúča sa PC s Windows

Vedomosti
Prehľad produktov
CT 110 Skúšobný stojan pre jednovalcové motory, 7,5kW Pdf
plagát
Vzdialené vzdelávanie - Softvér schopný siete: pripojenie pre zariadenia s USB portom Pdf
Návrh laboratória
Termodynamika, návrh základného laboratória Pdf
Video
Príslušenstvo
CT 110